Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta i Gminy Pieńsk

Kolorowy pasek

Ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie zapytania ofertowego, na zadanie pn.: Zakup komputerów polisingowych.

Pieńsk, dnia 16.02.2017 roku

OP.03.AZ.2615.3.5.17/2

OGŁOSZENIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
W FORMIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI 30.000 EURO ZGODNIE Z ART. 4 PKT 8 USTAWY Z DNIA 29.01.2004 r. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (Dz. U. z 2015 r. poz. 349,478,605 ze zmianami)

GMINA PIEŃSK OGŁASZA POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W FORMIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Na zadanie pn.: Zakup komputerów polisingowych.

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

    GMINA PIEŃSK, ul. BOLESŁAWIECKA 29, 59-930 PIEŃSK

  2. Określenie trybu zamówienia:

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w formie zapytania ofertowego o wartości nie przekraczającej równowartości 30 000 euro zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych

  3. Opis przedmiotu zamówienia:

    1. Komputery polisingowe – 5 szt
    minimalne parametry:

    1. obudowa:

      1. dopuszczalne typy: midi tower, SSF

      2. kolor czarny

      3. 2 porty USB na przednim panelu

    2. Procesor: minimum Intel Core i3 2x 2.93GHz

    3. Pamięć RAM: 4 GB DDR3

    4. Dysk HDD: nowy fabrycznie 240 GB SSD

    5. Napęd optyczny: DVD

    6. Karta graficzna: zintegrowana

    7. Karta sieciowa: zintegrowana LAN

    8. Porty z tyłu:

      1. USB – minimum 4 szt

      2. VGA

      3. RJ-45

      4. audio

    9. System operacyjny: Windows 10 Pro refurbished PL 64 bit

    10. Gwarancja: pisemna 12 m-cy

    2. monitor LED – 1 szt

    a) przekątna ekranu: 22”

    b) rozdzielczość: 1680×1050 lub wyższa

    c) proporcje matrycy: panoramiczna

    d) kolor obudowy: czarny

    e) wymagane porty: VGA

    f) niedopuszczalne są wszelkie usterki ekranu w postaci plam, przebarwień, martwych pikseli, rys itp.

    g) niedopuszczalne są przebarwienia i pęknięcia obudowy, stopy, itp.

    h) Gwarancja: pisemna 12 m-cy

  4. Oferta musi zawierać:

    1. Producenta, model i parametry techniczne oferowanych urządzeń

    2. Cenę brutto z wyszczególnionym kosztem dostawy.

WAŻNE: ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIĘ PRAWO UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA BEZ PODAWANIA PRZYCZYNY.

  1. Termin wykonania zamówienia: Ostateczny termin realizacji zamówienia do 10-03-2017 roku.

  2. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena – waga kryterium: 100 %

  3. Miejsce i termin składania ofert:
    Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w terminie do 02-03-2017 r., do godz. 13:00, mailem na adres:zbikowski@piensk.com.pl, osobiście lub pocztą na adres:

URZĄD MIASTA I GMINY PIEŃSK

Andrzej Żbikowski

ul. BOLESŁAWIECKA 29

59-930 PIEŃSK

  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.


    Sprawę prowadzi:
    Andrzej Żbikowski
    pokój nr 21
    tel. (075)7786512 wew. 109

Załączniki

Rozstrzygnięcie - zadanie komputery (225.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Andrzej Żbikowski
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Andrzej Żbikowski
Data wprowadzenia:2017-02-17 08:01:22
Opublikował:Andrzej Żbikowski
Data publikacji:2017-02-17 08:05:38
Ostatnia zmiana:2017-03-03 11:43:16
Ilość wyświetleń:199

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij