Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta i Gminy Pieńsk

Kolorowy pasek

Ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie zapytania ofertowego, na zadanie pn.: Zakup akcesoriów komputerowych dla Urzędu Miasta i Gminy Pieńsk.

 

OGŁOSZENIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
W FORMIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI 30.000 EURO ZGODNIE Z ART. 4 PKT 8 USTAWY Z DNIA 29.01.2004 r. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (
Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24 z późn. zm.)

GMINA PIEŃSK OGŁASZA POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W FORMIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Na zadanie pn.: Zakup akcesoriów komputerowych dla Urzędu Miasta i Gminy Pieńsk.

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

    GMINA PIEŃSK, ul. BOLESŁAWIECKA 29, 59-930 PIEŃSK

  2. Określenie trybu zamówienia:

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w formie zapytania ofertowego o wartości nie przekraczającej równowartości 30 000 euro zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych

  3. Opis przedmiotu zamówienia:

    1. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, ksero), laserowe, czarno białe - Lexmark MX317DN – 1 szt.

    2. Drukarka laserowa, czarno-biała - BROTHER HL-L2300D – 2 szt

    3. Skaner EPSON PERFECTION V370 PHOTO – 1 szt.

    4. CRUCIAL Dysk SSD 275GB MX300 CT275MX300SSD1 – 1 szt.

    5. Silicon Power S55 120GB 2.5 SATA3 – 2 szt.

    6. dostawa do siedziby zamawiającego.

  4. Oferta musi zawierać:

    1. cenę brutto

    WAŻNE: ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA BEZ PODAWANIA PRZYCZYNY.

  5. Termin wykonania zamówienia: Ostateczny termin realizacji zamówienia do 10-03-2018 roku.

  6. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena – waga kryterium: 100 %



  1. Miejsce i termin składania ofert:
    Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego,
    w terminie do 22-02-2018 r., do godz. 13:00, mailem na adres: zbikowski@piensk.com.pl, osobiście lub pocztą na adres:

    URZĄD MIASTA I GMINY PIEŃSK
    Andrzej Żbikowski
    ul. BOLESŁAWIECKA 29
    59-930 PIEŃSK

  2. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

Sprawę prowadzi:

Andrzej Żbikowski
pokój nr 27
tel. 757786511 do 513 wew. 109
zbikowski@piensk.com.pl






Załączniki

akcesoria - pytania i odpowiedzi (43.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Andrzej Żbikowski
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Andrzej Żbikowski
Data wprowadzenia:2018-02-06 10:01:50
Opublikował:Andrzej Żbikowski
Data publikacji:2018-02-06 10:02:54
Ostatnia zmiana:2018-02-08 13:13:24
Ilość wyświetleń:134

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij